Skip to content

Nani, nani şi iar nani…

Noiembrie 11, 2009

 

 

37 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 11, 2009 9:43 am

    Nu prea mă dau în vânt după greacă, dar frumoasă şi tristă mi se pare melodia.

    • Noiembrie 14, 2009 5:11 am

      Da, dragul Marius, are o nostalgie din catifea. Mângâioasă, nu de stârnire a durerii. Aşa-i?

      • Noiembrie 14, 2009 10:00 am

        Da, o tristeţe relaxantă:)

  2. geold permalink
    Noiembrie 12, 2009 10:05 am

    Ciao, senzualo, multumesc de urechere, mi-a picat bine.

    • Noiembrie 14, 2009 5:12 am

      Şi eu îţi mulţumesc, Giorgione… Simpatia cu care mă citeşti îmi face bine.

  3. Noiembrie 13, 2009 1:21 pm

    Clipul acesta m-a trimis in iutub si m-am intalnit acolo cu folclorul grecesc si macedonean… Am dat de cateva nume extraordinare, gadila urechile atat de bine…. Asta a fost ca raspuns la impartit de pijamale?

    • Noiembrie 14, 2009 5:32 am

      Grecii îmi sunt şi mie tare aproape de inimă. Bucuria de a trăi, intensitatea de soare orbitor, marea de un albastru cum nu există nicăieri altundeva. Marea aceea o poartă pe dinăuntru şi cântecele lor, şi tragediile vechilor trei, şi poemele literaturii lor, şi dansurile, şi râsetele.. toate acestea şi multe altele sunt hărţi care scot la lumină valurile ei foşnitoare.

      Te rog, spune-mi şi mie, Paul, numele extraordinare pe care le-ai descoperit. Melodiile care te-au bucurat.

      Ai ghicit. Împărţitul pijamalelor se cere însoţit de îngânarea duioasă şi de legănarea uşure în braţele mamei. Toţi suntem copii. Oricând.

  4. Noiembrie 13, 2009 7:48 pm

    facem un club al taietorilor de vene?

    • Noiembrie 14, 2009 5:06 am

      Ba dimpotrivă şi la din contră. Auzi la el! Tăietori de vene… Mai bine şlefuitori de stele, logostele, mai bine luntraşi prin fluvii de miere şi lapte… Mai bine ţesători de văzduh primăvăratec, din astea… Ce zici? De vene avem mare şi perpetuă trebuinţă. Ele sunt albiile prin care ne cutreieră viaţa. Cunoşti vreo bucurie mai dulce? 🙂

  5. Noiembrie 14, 2009 5:14 am

    bine fata. macar tu esti de laudat. nu stiu de ce. scrisu frumos nu e laudabil. dar se vede ca zici cu drag. restul e lupta. a draq lupta. ma refer la blog. fataaaa, vrei sa hranim porumbei!? esti o perdea batuta de vant. esti un pahar curat, estiiiii, un gand curat. o silaba. bine fata, ma duc sa mai pun muzica nitel ca ma culc de tot. pa. pa.

  6. Noiembrie 14, 2009 5:23 am

    azi dimineata mergeam la uzina si am vazut un stol de cucuvele. flamande. am tras pe dreapta si am plans. lumea e un iad. ce vina au ele? :(( in fine, nu mai am bere, ce vina am eu!? cumplita lume traim. iar acesti oameni care iti scriu. ce suflete nobile… ce caractere. mai ales cel din spania care numara porumbei… bravo mama. ai adunat oameni sensibili aici. sunt invidios un pic. la mine de ce nu e asa!?

  7. Noiembrie 14, 2009 6:18 am

    …incearca si putin CLANNAD… Muzica celta, Zamisleste…

  8. Noiembrie 14, 2009 6:25 am

    Iarta-mi a doua Intrare… Cred ca si HEVIA, ti-ar mingiia sufletul lin…El Garrotin, El Ramu, La Linea TRAZADA…LLAciana, Sobrepena, Fandangu los LLOBOS…Arabian Nights, Marcha del DOS de MAYO…

    • Noiembrie 14, 2009 10:22 pm

      M-am îndrăgostit de Hevia. Nici nu ştiam că există. Mulţumescu-ţi, Andrei.

  9. Noiembrie 14, 2009 7:08 am

    Iti daruiesc cu privirea adinc plecata spre Pamint o doina Celta; Of This Land – CLANNAD… Eu asa Mi Te, Imaginez…

    • Noiembrie 14, 2009 10:24 pm

      Nu atât de transparentă… Clannad e cristalină parcă. La mine sunt şi taifunuri. :):):)

  10. Noiembrie 14, 2009 5:58 pm

    am ochii plansi, noapte se asterne peste al meu palat. privirile-mi incetosate te cauta. un inger esti ce lauda pe om. vrabii timide porti pe umeri. urme de pasi … ceva misto cu urme de pasi, glasu iti e ca o vioara. incet ne canta o melodie, aceste suflete plangande iti scriu poeme pe hartie. cu diafane sunete fosnesti, cu gratia privirii ne citesti. tu inger preaceresc, cum sa te laud? vorbele mele sunt prea mici. hai pa.

  11. Noiembrie 14, 2009 8:14 pm

    servus…
    uitasem de greci… 😉 multumesc
    toate cele bune!

    • Noiembrie 14, 2009 10:29 pm

      Grecii… îi avem un pic prin ADN-ul sufletesc, aşa-i? Dionisiacii noştri fără de pereche… 🙂

      Să-ţi fie şi ţie seara splendidă!

  12. Noiembrie 14, 2009 8:41 pm

    deci? cine i-a batut pe greci?

    liniste la galerie. Elli Kokkinou e mama lor. a lu greci. puneti mana si ascultati grecestile care trebuie.

  13. Noiembrie 14, 2009 9:22 pm

    hei ! salve tuturor dragutilor ! 🙂

    Draga DulceDeea, esti chiar formidabila ! Citesc blogul, dar ma simt … hm … inadecvat sa comentez … 🙂 Nu amanuntesc de genul bla, bla, bla ! , de ce nu comentez. 🙂 Bine ? Toate bune !

    • Noiembrie 14, 2009 10:28 pm

      Tibi haiducule,

      Mulţumesc de căldura cuvintelor. Mulţumesc de înălţimea lor, aş vrea să o merit cu adevărat.

      Înţeleg de ce nu îţi vine la îndemână să comentezi ceea ce citeşti aici. Şi nu-i bai. Mă bucură să ştiu că sufletul tău, al celorlalţi dragi care aruncă o privire în paginile mele, sufletele voastre îl ridică pe al meu în palme. Şi îl privesc. Şi îl ascultă. Şi îl respiră. Şi îl inspiră. Şi îl adâncesc.

      • Noiembrie 14, 2009 10:29 pm

        desfranato!

  14. Noiembrie 14, 2009 10:13 pm

    Breeeeee ! Da’ voi n-aveti obisnuintza discutiilor ? va dati semnale prin blog si va retrageti pe mess ? Ei brava ! Imi place de voi ! 😛

  15. Noiembrie 14, 2009 10:28 pm

    tinere domn tibi, ai vazut porumbei vreodata? de aproape? ai plans privind cum fac grrrr, grrrr? mai taci. facilule, vrei messenger si sex. te stim noi…..

  16. Noiembrie 14, 2009 10:31 pm

    deeo, scuze ca am scris si eu. am ras nitel si chiar e noi2 pe aici. ma retrag si iti urez succes cu haiducii. nah, 1000 bordeie, 100 obiceie. spor la treaba.

    • Noiembrie 14, 2009 10:41 pm

      Da? E noi2 pe aici? Eu văd că e noi mulţi pe aici. Şi e chiar simpatici şi prietenoşi…
      Iar tu, zic eu, că ai fi fiind aidoma. Deşi, desigur, unic şi irepetabil.

      Ufff, măi, Piti, vezi şi tu cum glumeşti, că unii oameni ar putea crede că eşti urâcios, iar tu eşti doar răfăţat… Şi eu, na! te îmbrăţişez în văzul lumii, că eşti drag şi copilăros şi bun la suflet mai mult decât te arăţi…

      Ah, şi… desfrânată nu… ne-ruşinată, da!

      • Noiembrie 14, 2009 11:08 pm

        si daca se supara ce?
        mama, te-a luat valu cu asa poezii pe aici. ai numai porumbei in cap.
        nu e vina mea ca scrie ăia aici asa dulce de borasc.
        e grozav ca ai asa vizitatori dar ce iluzie….
        nu ma bag. spor la ciripit cu acesti placuti domni.

  17. Noiembrie 14, 2009 10:40 pm

    Deea draga DulceDeea !

    M-ai nimerit la fix ! Haiduc asa ca mine, mai rar ! 🙂 Tu meriti mult mai mult decit banalitatea cuvintelor mele, pentru ca esti innaripata de cele mai inalte idealuri ale iubirii fara oprelisti, tu poti sa-l convertesti si pe cel mai schimnic dintre locuitorii ascunselor metoquri, la cel mai frumos si inaltator joc al iubirii pure, esentza Dumnezeirii pe pamint! 🙂

  18. Noiembrie 14, 2009 10:44 pm

    @ hei! piticulegras ! 🙂

    Nu stii mai nimic nici despre porumbei, nici despre alte alea care … hm! 🙂

    In treacat fie spus, dupa ce am hranit de doua ori porumbeii din Venetia, cine crezi tu ca m-ar mai putea invata pe mine ceva despre gungurit ? HM? 😀

  19. Noiembrie 14, 2009 10:59 pm

    Notis Sfakianakis, Sakis Rouvas, Despina Vandi, Nikos Oikonomopoulos… Asta ca sa nu te tin incurcata foarte mult… Un fel de noapte buna…

  20. Noiembrie 14, 2009 11:14 pm

    Wow! Se pare ca am produs ceva trepidari nedorite ! Sorry 😦 !

    Imi iau virful picioarelor la subsuoara, si ma retrag tip-til …

    Noapte buna !

  21. Noiembrie 14, 2009 11:15 pm

    domnu tibi, nu am fost la olimpiada de columbofilie dar stiu sigur ca animalele alea fac grrr. grrr. altfel observ accentu apasat pe cea venetie. tot respectu. kk, ai mers cu o barca printre case urate si pline de igrasie.
    ca sa sfarsesc as zice ca nu te bate nimeni. esti un zeu. iar fata dulce o sa fie a ta. ca asa se cuvine. e chestie de putere. desi e improbabil sa o ai. o venetie intreaga a vaslit unu platit. nu tu. epic fail here!

  22. Noiembrie 14, 2009 11:51 pm

    Buuuuuun! Hai să facem aşa… pentru că văd că lucrurile au cam scăpat din hăţuri.

    Piti, nu te mai hârâi cu oamenii, te rog. Gluma nu presupune să le faci proces de intenţie, să trânteşti răutăţi gratuite, cinisme etc. Te rog să nu mai faci pe câinele rău. Altfel, dacă nu îţi place dulceaţa de aici, spune-o fără să treci în extrema celalaltă… şi spune-o într-un fel care lasă loc să mi te imaginez mai departe ca pe un om simpatic. Nu cred că ideea de scârbă şi de vomitat poate să încânte pe cineva. Şi nu cred că îmi lipseşte mie umorul (în eventualitatea pe care o iau mult în calcul, eventualitatea că tu de fapt ai glumit… ei bine, nu mă bucură, nu mă face să zâmbesc acest soi de umor, pe care îl văd prea violent ca să aibă cumva vreo legătură cu râsul).

    Tibi, te rog să scuzi schimbul acesta de vorbe ciufulite cu un oaspete de-al meu.
    Cred că a fost doar aşa, o copilăreală. Sper să nu te superi.

    Ce ziceţi, pupat toţi Piaţa Independenţei?

  23. Noiembrie 14, 2009 11:59 pm

    DulceDeea 🙂

    Tocmai ma conversez cu simpaticu’ pe blogu’ sau! Zau ca e baiat bun ! 🙂 Pliiiiz ! nu fi rea cu el ! 🙂

    De pupat zici ? In Piatza ? Independent de ? Bineeee ! Daca zici tu ! 🙂

  24. Noiembrie 15, 2009 12:04 am

    Bon ! Noapte buna ! 🙂

  25. Noiembrie 15, 2009 1:29 am

    ok. roger roger! i’m out.

    scuze grasilor. nu mai scriu. spor la treaba.

Lasă un răspuns

