Skip to content

Dragilor, o să vă răspund, promit… Vă mulţumesc că existaţi.

Noiembrie 10, 2009

Iată, scriu aşa, pentru că am avut nişte zile mai greuşoare. Am primit toate semnele voastre, toate comentariile. Şi fără să ştiţi, unele dintre ele mi-au fost de tămăduire în nişte momente. Nu am avut, poate că nu timp… ci resursele de seninătate să vă răspund. Să nu credeţi însă că nu mi-aţi atins sufletul. Mereu mi-l atingeţi. Chiar dacă doar aţi trecut pe aici şi aţi răsfoit ceva sau aţi recitit ceva sau pur şi simplu aţi aruncat o privire să vedeţi dacă am postat ceva nou.

Celor care mi-au scris aici – un gând, o îmbrăţişare, o bunătate de surâs, o chemare, un hohot vesel de râs, o exclamaţie… – tuturor celor care mi-au scris, dar şi celor care doar au venit în pagină,  vă mulţumesc.  O să vă răspund, promit… Vă mulţumesc că existaţi, dragilor.

cheerupbyfaithananek2

7 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 10, 2009 7:51 pm

    sarumana!

  2. Noiembrie 10, 2009 8:08 pm

    Zilele greuşoare poate că trebuie să existe, pentru a simţi întra-adevăr că trăim. Apoi vom fi puţin obosiţi şi ne odihnim pentru zilele cu soare. Seninătate cât mai rapidă şi tămăduitoare îţi doresc din sufletului meu, fie el şi tumultos câteodată:)

  3. Noiembrie 10, 2009 11:38 pm

    Asta e o atitudine pe care o intalnesti mai rar.
    In general oamenii cu blog cand au zile grele injura in dreapta si in stanga. Tine-o tot asa ;).

  4. Noiembrie 11, 2009 11:00 pm

    pai asa sa faci fata. altfel e de rau. numai eu am numarat 3 barbati explodati aici pe desktop. mai da-le drumul la presiune. arunca un zambet la dulai. ;))

    pe mine nu ma cauta nimeni asa. te invidez tu…

    ach, mda, in fine. ibric!?

  5. Noiembrie 12, 2009 2:21 pm

  6. Noiembrie 13, 2009 6:21 am

    …SI EU ITI MULTUMESC, pentru ca existi desenata, cum numai eu pot…

  7. Noiembrie 14, 2009 2:45 am

    iti presarez petale de trandafiri dimineata inspre baie. iti privesc paru fluturat elegant spre tramvai. iti ador sufletu placut si sincer. ok, iti mai plac si omletele nereusite, nu e corect sa nu iei bere de jos ca cand cobori, dar prafu ala nu il stergi si tu!? si ce, ai pe altu? du-te! sper ca nu esti grasa.

Lasă un răspuns

