Skip to content

Ai să mă desfaci într-o mie de suspinuri delirante

Noiembrie 6, 2009

Şi poezia din care este făcut sufletul tău… dacă ai ştii cum mă îmbăt de cuvintele tale, Elixi, şi de stările pe care le respiră scrisorile tale, aş bea la nesfârşit din tine, din fiinţa ta adâncă.

Te aştept, iubitule, arşiţa din mine poartă numele tău, povesteşte-mi, povesteşte-mi, povesteşte-mi. Nu vom roşi. Nici eu, nici îngerii.  Ei nu roşesc atunci când iubiţii îşi mărturisesc unul altuia uluirea simţurilor, ei ştiu cum te va căuta gura mea înnebunită şi cum o să mă cuprinzi toată cu văpaia buzelor şi a limbii tale, îngerii ştiu demult cum o să te prind cu genunchii mei dogoritori şi tu ai să mă desparţi în două, ai să mă frămânţi, Elixi, şi ai să mă străpungi, desfăcându-mă într-o mie de suspinuri delirante, ei ştiu preabine cum o să stârneşti în mine un stol uriaş de pescăruşi care se ridică în cer cu tot cu ocean, revărsându-le unul în altul, amestecându-le fără întoarcere, fără întoarcere.

Iubitule mai mult decât iubit, îţi aştept cuvintele şi te sărut mătăsos, dulce, neruşinat, năvalnic, incandescent, ameţitor, te sărut cu gura şi cu inima mea, cu mâinile şi cu pielea, cu respiraţia şi cu lacrimile, te sărut cu Dumnezeu,

Dulcea-fără-de-măsură

15 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 6, 2009 1:45 pm

    Ai deschis un week-end plin de pasiune. Cum se termina?

  2. Noiembrie 7, 2009 12:43 am

    servus…
    cuvinte, scrisori, înainte sau prea tîrziu după… pescăruşi?…
    toate cele bune, cu soare!

  3. Noiembrie 7, 2009 10:31 am

    Bine te-am regăsit în vâltoarea pasiunii. 🙂 „Aş bea la nesfârşit din tine” mi-a plăcut mult. Coincidenţă sau nu şi eu am scris ceva despre beţia dragostei. Un weekend plin de pescăruşi:)

  4. Noiembrie 7, 2009 12:09 pm

    Iti interzic betia de cuvinte, baga de seama!
    Bea din orice este pe gustul tau, nebunatico, dar nu cuvinte, pentru ca betia de cuvinte e cea mai cumplita si da uneori efecte ireversibile.
    E foarte greu si sa vorbesti despre simturile „uluite”, dar, de acord: Cine poate de ce ar rosi?
    Si eu am senzatia ca „desfac” femeia. Ce concidenta!
    Uneori, de fericire sau de zapaceala, nu stiu ce sa aleg intre a o „strapunge”, ca sa o ascult cum delireaza in vocale care curg una in alta cum curg eu in ea sau sa o sarut nerusinat si sa o aud cum inca poate sa rada in hohote limpezi.
    Fara masura, fara masura….

  5. Noiembrie 9, 2009 2:57 pm

    interesant , cata pasiune , bravo iti urez numai succes

  6. Noiembrie 10, 2009 12:13 pm

    In sfarsit cineva care intelege ca pasiunea starnita din dragoste e un act divin.

    Nu are nimic comun cu sexualitatea izvorata din betia endorfinelor, nu ca aia ar fi ceva rau.

  7. geold permalink
    Noiembrie 13, 2009 3:03 pm

    superb gind… ma inebuneste ca in locul lui Elixi nu sunt eu. sa ai asemenea trairi si sa le sintetizezi in cuvinte e minunat. pasiunea pe care o simt in cuvintele tale ma cuprinde, iar un fior rece trece peste mine stiind ca nu te stiu…

  8. Noiembrie 16, 2009 2:24 pm

    Superb! 🙂

  9. Noiembrie 16, 2009 2:26 pm

    Mi-era dor de tine, Roxiuşka… Bine ai mai venit pe la mine.

  10. Ianuarie 10, 2010 4:51 am

    Am voie să-mi placă şi mie? Am glisat printre articole în vârful picioarelor cu sentimentul că mă uit pe gaura cheii…

  11. Ianuarie 10, 2010 5:49 pm

    Oh, da, cum de nu? Eşti binevenită, Doina, şi poţi păşi cu toată talpa. Sunt convinsă că nu mă vei călca în picioare :):) Ţi-am descoperit fineţea şi omenia în scrierile din pagina proprie, Talentato! :):)

    • Ianuarie 10, 2010 7:13 pm

      Te voi adăuga în BLOGROLL-ul meu, ca să înot lin printre hormonii jucăuşi ai vizitatorilor tăi, până la poarta ce mi-ai deschis-o. Sunt aici şi… ” nu strivesc corola de minuni…”

  12. blue2403 permalink
    Ianuarie 24, 2010 10:48 pm

    „Iubitule mai mult decât iubit, îţi aştept cuvintele şi te sărut mătăsos, dulce, neruşinat, năvalnic, incandescent, ameţitor, te sărut cu gura şi cu inima mea, cu mâinile şi cu pielea, cu respiraţia şi cu lacrimile, te sărut cu Dumnezeu. ”
    …… OAU…

  13. Luntrasul STELELOR permalink
    Iulie 16, 2010 9:14 am

    Precum spui iubito. Alege scenariul si… faca-se voia ta! Un timp de iubit in luntrea stelelor. Luntras poznas.

  14. Octombrie 9, 2010 2:03 am

    doar o tanara femeie poate sa-si insire dorintele de dragoste cu un barbat.dorintele si trairile sentimentelor.pacat ca sunt numai ichipuiri.

Lasă un răspuns

