Skip to content

Surorile Marx m-au premiat. Surorile Engels nu prea. Iar fraţii Lenin nici atât…

Octombrie 31, 2009

De fapt nu pe mine, ci blogul meu. Şi nu m-au premiat, ci m-au cadorisit. Dar nu pe mine. Blogul meu a primit atenţia.

Nu pentru cum e scris, ci pentru că e cu…  sex.

Ei, vedeţi, boieri dumneavoastră, nu contează vârsta când e vorba de asta. Ce-i voluptuos şi lui Moş Crăciun i-ar plăcea. Pentru că am uitat să vă spun că surorile Marx sunt cam nonagenare. Şi am uitat să vă spun despre umorul lor trăznit şi despre blogul unde trebuie să intri cu trusa de prim ajutor. Sau cu cineva specializat în resuscitări.

Nu pentru ele. Rhetta şi Veta Marx sunt bine mersi la orice oră din zi şi din noapte. Vioaie, cu un comic de tip diamant. Taie tot. Sunt zburdalnice şi neobosite. Trusa de prim ajutor e pentru voi, dragilor, pentru voi. Credeţi că e doar o figură de stil? Aruncaţi o privire peste postările lor şi peste dialogurile care se încing la ele pe moşie cu alţi fenomenali de prin familia Marx sau dintre prietenii fideli… şi apoi mai discutăm. Să nu ziceţi că nu v-am avertizat şi nu v-am făcut instructajul pentru situaţii de urgenţă.

Şi dacă tot l-am primit de la reginele comediei din wordpress… dau darul mai departe. Ca să se facă Rai.  Îl dau mai departe tuturor celor din blogroll-ul meu. Pentru că nici unul dintre ei nu a fost adăugat din curtoazie. Sau cu intenţia de a face schimb de linkuri. Pentru că scurta descriere pe care am făcut-o fiecăruia chiar în blogroll este adevărată.

Aşa îi văd eu. Aşa mă bucur de prezenţa lor aici, de talentul lor, de unicitatea lor, de omenia şi bogăţia lor întru suflet.

Sigur că ne jucăm de-a seara Oscarurilor. Sau după-amiaza Nobelului. Dar îmbrăţişarea de acum şi de fiecare dată când îi citesc pe oamenii aceştia nu e în joacă.  E din inimă.

a-present-for-your-blog

16 comentarii leave one →
  1. Octombrie 31, 2009 2:59 am

    no, eu mi-s cam rupt de realitatte o sa revin maine–..:)

  2. Octombrie 31, 2009 11:40 am

    Mulţumesc pentru premiu. Mă onorează:)

  3. Noiembrie 1, 2009 1:06 am

    Felicitarile mele pentru premianti 🙂

  4. Noiembrie 1, 2009 8:05 am

    Mulţumesc. Numa’ vezi că adresa mea se termină în .com, nu .org. 🙂

  5. Noiembrie 1, 2009 10:41 am

    Deea, multumesc din sufletul care rade spre toti ceilalti oameni pe care ii descopar fiindca tu i-ai ales sa-ti fie alaturi in lumea de norul cel mai dulce!

  6. Utopian permalink
    Noiembrie 1, 2009 4:56 pm

    Muuultumeeessscc!:D Ce drãgut! Acum mã gândeam cã în sfârsit pot spune cã sunt o persoanã distinsã, pentru cã am primit o distinctie:D

  7. Noiembrie 1, 2009 6:18 pm

    Deea, Surorile imi sunt cunoscute… Trazneala lor e reconfortanta si le urmaresc povestile de ceva vreme, chiar le am in blog-roll, langa mine. Inca nu mi le-am bagat in asternut, dar nu va trece multa vreme. Sunt putin cam reticent din cauza varstei…

    Iti multumesc pentru cutiutza cu esarfa, copilariile astea dau culoare in blogosfera…. Nu sar de bucurie, dar gandurile tale ma fac de fiecare data sa ma mut de pe un picior pe altul…

  8. Noiembrie 1, 2009 6:33 pm

    Multumesc pentru premiu, sunt onorata pentru denumire! 🙂

  9. Noiembrie 1, 2009 8:18 pm

    damn, ce raspuns de noi2 a alunecat aici domnul gabor paul….imi e greu acum sa mai zic ce vroiam sa zic. mmmmhhhhh. ok.

    fataaaa, tu esti un om rau!?

    am zis. pa pa.

  10. Noiembrie 1, 2009 9:04 pm

    servus…
    mulţumesc, Deea!
    o săptămînă frumoasă să ai
    toate cele bune!

  11. Noiembrie 2, 2009 9:25 am

    multumesc dulce, multumesc deea.

  12. Noiembrie 3, 2009 9:59 pm

    :)..multam fain. scuze de replica intarziata. am fost nitelus plecata si am rupt legatura cu netul o perioada. voi reveni cu forte noi:)

  13. Noiembrie 6, 2009 8:18 am

    Bucuroase de reclamă, surorile Marx îşi exprimă mulţumirea dăruindu-ţi o gură de aer, s-o ai la nevoie lângă pat sau în frigider.

  14. Noiembrie 7, 2009 1:01 pm

    ti-am multumit si la mine, dar multumesc inca o data si aici. e reciproca treaba.

    sper sa ma ierti, dar mai departe prefer sa nu dau deocamdata 🙂

  15. Noiembrie 11, 2009 11:59 pm

    Deea, servus! Mi-am luat premiul, sunt mandra( desi nu vreau sa arat… 🙂

    Multumesc!!

  16. Noiembrie 25, 2009 11:03 am

    Iti multumesc pentru cadouas! 🙂

Lasă un răspuns

