Skip to content

Tu m-ai şterge pe mine?

Octombrie 26, 2009

M-a obsedat filmul acesta. L-am văzut cu o strângere de inimă, chiar dacă pe atunci nu-mi dorisem încă să radiez pe nimeni din memorie. Şi nu toate iubirile mele fuseseră fericite. Dar niciuna din iubirile mele nu izbutise până atunci să-mi  răvăşească toate deodată – suflet, dorinţă, minte. Elixi a aruncat în aer porţile ultimului meu abis… Mi-a pătruns adânc în minte şi s-a jucat cu ea. A făcut-o ca să mă înrobească, să-şi ia revanşa pentru că nu poate iubi.  Am crezut că glumeşte când l-am întrebat odată care e calitatea de nelipsit a iubitei lui ideale şi mi-a răspuns pe nerăsuflate „supunerea”… Nu a glumit. Vrea să domine. Cu orice preţ. Deşi îşi păstrează aerul acela blajin şi vocea de catifea hipnotică.

2 comentarii leave one →
  1. Octombrie 26, 2009 11:43 pm

    interesanta disponibilitatea [nevoia?] asta feminina de’a cauta „robia” in amour et tout ca. ma intreb cat de autentica e.

  2. Noiembrie 2, 2009 12:14 pm

    Superba prezentare.

Lasă un răspuns

