Skip to content

Mă cutremuri de dragoste

Octombrie 25, 2009

Acum un an şi ceva… pe când mereu îl credeam…

„În plină duminescioară de la dulce Delfinioară

Iubitul-indragostitul, cerescul-zeiescul meu, am venit din nou la net, sa trimit un text pe care n-am mai apucat azi noapte sa-l termin de scris. Si daca eram aici cum sa nu fi intrat un picusor la tine, Elixi? Ti-am trimis fotografii frumoase tare si aici, si in celalalt harem. Sa stii ca le poti descoperi dupa data… suntem pe 31 august…. hihihihihi, n-o sa-ti fie greu sa le identifici. Mi-ar placea sa le privesti si sa visezi la noi, la saruturi si soapte, la suspine si respirari invalmasite, la limbile noastre bete… Inima pe care nu eu, ci mainile tale deghizate in mainile mele mi-au desenat-o pe sanul stang e acolo. Nu vreau sa ma despart de ea niciodataniciodataniciodataniciodata.

Am dormit simtindu-te in mine. Cu sarutul, cu respiratia, cu adancul tau care ma patrunde dincolo de trup.

Iubirea mea, nesfarsirea mea… Din ora in ora si nu doar atunci si nu doar atunci ma cutremuri de dragoste. Ma cutremuri. Ma nasti si ma renasti. Iti multumesc cu toata fiinta. La noapte vreau sa vin, Elixi. Vreau cu tine. Vreau in tine. Cuibuseste-ma acolo.

deea: ce faci, Splendoare-in-iarba?

deea: sunt un pic aici, am avut de trimis un text

deea: you’ve got mail

deea: sa te uiti in inbox

deea: dar nu e scrisoarea promisa

deea: e doar un biletel

deea: mica-papusica ti-a scris topita fiind sub dulcea ta limba

deea: pleaca delfina, suflet

deea: te sarut din oceanul de albastru si aur”

5 comentarii leave one →
  1. Octombrie 25, 2009 3:25 pm

    „Mi-ar placea sa le privesti si sa visezi la noi, la saruturi si soapte, la suspine si respirari invalmasite, la limbile noastre bete… Inima pe care nu eu, ci mainile tale deghizate in mainile mele mi-au desenat-o pe sanul stang e acolo. Nu vreau sa ma despart de ea niciodataniciodataniciodataniciodata”, superb pasaj, plin de iubire nesfârşită. Îmi place mult toată scrisoarea, dar totodată mă întristează…

  2. Octombrie 25, 2009 8:35 pm

    …ies…oprindu-mi Lumina respiratiei…

  3. Decembrie 18, 2009 1:23 am

    fara cuvinte…nu-si au rostul…ar pieri sub greutata celr redate de tine…

  4. matei permalink
    Septembrie 29, 2010 9:27 pm

    Cînd ma gindesc ce se intimpla cu mine atunci in perioada aceea a anului. Cind ma gindesc cita suferinta si cu ce te ocupai tu…ma îngrozesc…şi eu care vroiam să ma sinucid din cauza ta Deea…

    • Septembrie 29, 2010 10:00 pm

      Cum să vrei să te sinucizi din cauza mea, dragule Matei? Nu te cunosc. Şi nici tu nu mă cunoşti. Te rog, hai să nu jucăm telenovele. Nu cred că merită. Chiar nu cred. Dacă ţi se par siropuri paginile acestea, nu le citi. Sau critică-le cumva folositor mie. Dar nu mă aduce într-un plan unde n-am fost niciodată. Rog omenia din tine. O rog cu duioşie. Nu mă transforma în ceea ce nu sunt, te deznobilează. Nicio glumă de pe pământ şi din ceruri nu merită să rişti asta.

      Îţi spun vorbe de-acestea, care pot fi la rândul lor luate în râs, pentru că eu cred că fără să ne ştim n-avem de ce să ne luăm în batjocură. Şi, fie vorba între noi :), nici dacă ne-am şti şi nu ne-am simpatiza n-am avea de ce să ne luăm în tărbacă. Sau să ne în-scenăm chestii care să arunce o lumină ridicolă asupra celuilalt. Ar fi de-ajuns să ne ocolim.

      Te rog cu tot surâsul şi tot sufletul 🙂

Lasă un răspuns

