Skip to content

De atâtea săruturi

Octombrie 4, 2009

Ard macii în lan… Inima îşi desface alaiul de fluturi. Buzele încă îmi ard. De atâtea săruturi.

macul rosu in campul rosu

6 comentarii leave one →
  1. Octombrie 4, 2009 3:23 pm

    oare ”stric’ frumusetea de aici daca scriu ceea ce imi vine’acum in minte ??
    ‘dragostea mea pentru tine
    arde macii pe coline’

    –-
    [ eu iti doresc sa auzi asta…]

    • Octombrie 4, 2009 4:11 pm

      Nicidecum, draga Ana, draga Maria, draga AnaMaria… E minunat ce mi-ai scris aici… când iubirea incendiază macii şi face astrele să se rotească… :):):)

  2. Octombrie 4, 2009 6:15 pm

    Doamna mea,
    de ai fi tu aceea…
    să poţi vindeca,
    în căldură de suflet curat,
    arsura de dor
    din inima mea,
    te-aş numi…
    Cutezanţa.

    Doamna mea,
    de-ai fi tu aceea…
    să poţi trezi,
    în şoapte nocturne de buze,
    sărutul meu adormit
    în uitare,
    te-aş numi…
    Dorinţa.

    Doamna mea,
    de-ai fi tu aceea…
    să poţi aprinde
    în culorile lanului de maci,
    nebunia de fluturi
    din mine,
    te-aş numi…
    Iubirea.

    Iubirea mea…

  3. Octombrie 4, 2009 7:15 pm

    ador macii. cred ca sunt cele mai fragile flori, dupa mimoza. (:

  4. Octombrie 4, 2009 9:56 pm

    Mmmm, frumos sa ai asemenea simtaminte!

  5. Octombrie 4, 2009 10:46 pm

    hei! simtamintele astea, cam de la ce varsta incep? sa stiu daca sunt in grafic.

Lasă un răspuns

