Skip to content

Ai ascultat The puppet?

Octombrie 1, 2009

Păpuşa se ridică de fiecare dată cu o uşoară reverenţă.  E mai fragilă decât rochia pe care o poartă. E mai transparentă decât aerul. Mă întreb dacă melodia se aude chiar din cutia muzicală… Sau din inima de suspinuri si dulceaţă a păpuşii?

Into another day
They open the box and play
Watching me turning round and round till music slows down and fade
I am a ballerin dancing for silver string
I should never have listened to promises for my dreams
Hey son no matter what they’ll say go far away

My love
And into another day
They open the box and play
Watching me turning round and round till music slows down and fade
Hey son no matter what they’ll say go far away
My love

4 comentarii leave one →
  1. Octombrie 2, 2009 7:40 am

    Sublim. Cred totuşi că melodia se aude din inimă, în inimă şi din cutia cu sentimente:)

    • Octombrie 2, 2009 7:47 pm

      Oh, ai dreptate, Marius… si eu tot asa cred…

  2. Andrei D.MITUCA permalink
    Decembrie 18, 2010 5:00 pm

    Buna Deea… Cum iti mai este??..

    • Decembrie 18, 2010 5:15 pm

      Luminos, Andriuşa. Aşa îmi este. Se luminează zilele şi nopţile. Simţi? :):) Bine c-ai mai venit pe-aici. Am trecut şi eu pe la tine când şi când, dar mi-aş dori să te văd mai senin şi picturile tale să fie oglinzi ale păcii. Vrei? Aşa cum pictai cândva, când mai povesteai şi despre lumea lui Dulce Deea 🙂

Lasă un răspuns

