Skip to content

O capodoperă – Ashes and snow

Septembrie 30, 2009

 

Gregory Colbert a străbătut Asia în lung şi în lat vreme de un deceniu. Călătoria lui ne-a îmbogăţit pe toţi. „Ashes and snow” e mai mult decât un film de artă. Este o incursiune în miracolul existenţei. O aducere aminte – Tu nu ai un suflet. Eşti un suflet. Tu ai un trup.

 

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
 

 

 

more about „Ashes and Snow ( Пепел и Снег )„, posted with vodpod

 

 

 

 
2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 30, 2009 11:25 am

    Frumos film. Am spicuit vreo 20 de minute din el. Sper să am timp să mă uit la tot. M-a impresionat ceea ce am văzut… sub ape:)

  2. Octombrie 1, 2009 8:54 pm

    acum vreun an, si eu am zis ca ma uit doar 5 minute la el, ca trebuia sa ies din casa. si n-am mai putut sa ma misc pana la sfarsit. (:

Lasă un răspuns

