Skip to content

JUNO REACTOR – Angels and men

Septembrie 26, 2009

4 comentarii leave one →
  1. Septembrie 26, 2009 9:18 pm

    Ascult. Ascult. Auzi? Ascult!
    Dar, îmi tremură vocea
    în surdine de auz:)

  2. Septembrie 26, 2009 9:24 pm

    Sper să nu fie prea dur ce am scris. Aşa scriu eu dur. Dar cine sunt eu sa-mi dau cu părerea?…:)

  3. Septembrie 26, 2009 11:05 pm

    Ce asculţi, Marius? Şi ce anume din ceea ce ai scris să fie prea dur? Dumireşte-mă, rogu-te…:):):)

  4. Septembrie 27, 2009 8:25 am

    Ascult susurul apei cum fărâmă stânca…
    Ascult toamna ce se tânguie în căzături feline,
    Ascult albastrul ce se prăvale din cer şi…
    mă-nghite-n visare…
    Ascult copacii ce se plâng de pustiu…
    Ascult îngeri ce-mi şoptesc despre aripi frânte,
    Aud demoni înghiţindu-mi somnul,
    Ascult suflete lovite în moalele capului de valuri albastre
    Ascult voci tremurânde din inimi opace…
    Ascult, dar timpanul mi-e surd, iar gandu-mi e orb, în furtuni de nisip.

Lasă un răspuns

