Skip to content

MATRIX: Cine moare înainte de a muri nu mai moare niciodată

Septembrie 21, 2009

Este melodia care mă răscoleşte de fiecare dată. Oricând. Nu contează de câte ori am ascultat-o. Are o forţă care restructurează fiinţa până la nivel subatomic. Pentru mine înseamnă moartea care face să mă reîntrupez din propria cenuşă. De aceea înseamnă viaţa.

7 comentarii leave one →
  1. Septembrie 21, 2009 4:45 pm

    Superbă melodie. Îţi dă senzaţia de renaştere întradevăr:)

  2. Septembrie 21, 2009 4:47 pm

    Şi videoclipul e în ton:)

  3. Septembrie 21, 2009 4:51 pm

    Poate că noi murim de mai multe ori în viaţă. Nu mă refer la reîncarnare. Murim câte puţin în fiecare zi. Uneori mai puţin, alte ori mai mult, în funcţie de ce ni se întâmplă. Dar reuşim să renaştem de fiecare dată indiferent cât de greu ne-ar fi. Pe cât de greu relizabil, pe atât mai frumoasă victoria renaşterii.

  4. Septembrie 21, 2009 5:04 pm

    …murim in fiecare zi…sau noapte dar avem puterea de a(ne) reveni…si totul pina intr o zi..,sau noapte !dar cine poate sti ?

  5. Septembrie 21, 2009 6:04 pm

    Si mie imi place melodia, e tare

  6. Septembrie 22, 2009 12:50 pm

    servus…
    parcă niciodată nu am ascultat-o astfel…
    toate cele bune. cu soare!

  7. daxinte permalink
    Octombrie 7, 2009 1:08 pm

    frumoasa

Lasă un răspuns

