Skip to content

În vârtejuri moi, pe tărâmuri noi

Septembrie 17, 2009

ZANA DINTRE INGERI

4 comentarii leave one →
  1. Septembrie 17, 2009 11:29 am

    Cele vechi zburdă în puf de confort,
    Aruncate pe al buzelor vânt
    Se aşează docil în al inimii cort,
    Aripi de nou, în vârtejuri de chipuri
    de sfânt.

    • Septembrie 18, 2009 5:49 am

      Marius, mi-ar plăcea să găseşti altă imagine pentru versul întâi – „confort” sună prea tehnic, prea neologistic… de asemenea inversiunea „al buzelor vânt” şi „al inimii cort” – sună un pic forţat parcă, doar de dragul rimei (vrei tu neapărat şi neapărat să aibă rimă poemul tău? eu mi-aş acorda mai multă libertate în formă, pentru a avea libertate totală în expresivitate)

      De asemenea „în vârtejuri de chipuri de sfânt” mi se pare prea aglomerată ca imagine, vorba lui Mozart din genialul film al lui Forman – „too many notes”… ce-ai zice de o simplificare gen „vârtejuri de sfânt” sau „vârtejuri de suflet adânc” sau… altcumva, în vreun fel în care, dacă te gândeşti să slefuieşti micul poem ţâşnit aşa din emoţia primei răsuflări, mi-ar plăcea să-l citesc din nou… :):):)

  2. Septembrie 17, 2009 9:17 pm

    Nu e nimic filosofal printre pietricelele mele, doar ca atunci cand ciobanul se aseaza-n pumn cel de la Hamangia e dus in vacanta…

    Deea… Fotografia este extraordinara… E preluata de undeva sau pur si simplu e din albumul propriu? Nu ma hazardez in a banui ca esti tu…

  3. Septembrie 18, 2009 5:34 am

    Ei, aş! Cum să nu fie nimic filosofal în pietricelele tale, Alchimistule!

    Daaaaaa, şi eu iubesc fotografia asta, de aceea am ales-o, are mister, este ca o bunăvestire… Este preluată,de altfel ca toate fotografiile pe care le postez. Şi nu sunt eu… e doar o parte din chipul pe care îl iau uneori sentimentele mele :):):)

Lasă un răspuns

