Skip to content

Matrix: There is no spoon

Septembrie 16, 2009

 

Spoon boy: Do not try and bend the spoon. That’s impossible. Instead… only try to realize the truth.
Neo: What truth?
Spoon boy: There is no spoon.
Neo: There is no spoon?
Spoon boy: Then you’ll see, that it is not the spoon that bends, it is only yourself.

 

 

Într-adevăr. Lumea ia chipul minţii noastre. Iar mintea ia strâmtoarea slăbiciunilor noastre. Din momentul în care înţelegem că „there is no spoon” poate începe drumul către libertate.

 

4 comentarii leave one →
  1. Septembrie 16, 2009 8:59 am

    servus…
    drumul către libertate?… mă întreb doar dacă drumul în sine e suficient. cu tot cu iluziile si tentatiile lui. cu senzatia ca mergind pe el esti liber. desigur unii nu-l incearca nici pe acesta spunind ca sunt liberi, nascuti liberi. sunt confuz fiindca vad numai drumul. nu sunt sigur daca la capatul sau este libertatea, daca nu cumva e o alta intersectie acolo 😉
    toate cele bune, cu soare in toate!

  2. Septembrie 16, 2009 10:35 am

    Incep, pas cu pas, sa te inteleg din ce in ce mai bine. Sper sa nu ma ratacesc in nuante, dar mai sper ca ma vei descalci. Aceasta revelatie personala, it is only yourself, este rara, dar are puterea sa taie drumuri, sa sparga orizontul!

    • Septembrie 20, 2009 11:34 am

      Draga de Mauricia, spune-mi ce înţelegi? Şi ce nuanţe ai descoperit. Iubesc oglinzile din sufletul oamenilor, îmi arată lucruri pe care nu le-aş fi văzut, poate, singură. Ori nu le-aş fi înţeles. Ori nu m-aş fi bucurat la fel de mult, nu ar fi fost la fel de savuroasă descoperirea şi înţelegerea aşa, de una singură în imensitatea universului :):):)

      Una peste alta nu reuşesc să mai postez în pagina ta niciun comentariu de când ai schimbat tema. Sunt afonă tare la chestiile astea şi iarăşi nu pricep de ce dacă bifez căsuţa în care unele bloguri îmi promit că voi fi anunţată la noile comentarii şi postări ale omului cu pricina eu tot nu primesc nicio vesteeeeeeeeeee… uuuuuuf…

      Dă-mi un semn, domniţă… sper să primeşti măcar tu înştiinţare că am dat răspuns la comentariul tău mai vechi… fapt pentru care, întârziere pentru care îmi cer iertăciune cu plecăciune şi trimit sărutare din depărtare :):):)

  3. Septembrie 16, 2009 10:40 am

    Libertatea mintală poate fi obţinută mult mai uşor decât una bazată pe realitate. Numai că, realitatea ne influentează mentalul, aspect care face să fie infinit mai greu să ne obţinem libertatea. Cred însă că putem depăşi momentele de slăbiciune prin visare…:)

Lasă un răspuns

