Skip to content

My angel Gabriel

Septembrie 12, 2009

 

I can fly
But I want his wings
I can shine even in the darkness
But I crave the light that he brings
Revel in the songs that he sings
My angel Gabriel

I can love
But I need his heart
I am strong even on my own
But from him I never want to part
He’s been there since the very start
My angel Gabriel
My angel Gabriel

Bless the day he came to be
Angel’s wings carried him to me
Heavenly

I can fly
But I want his wings
I can shine even in the darkness
But Icrave the light that he brings
Revel in the songs that he sings
My angel Gabriel
My angel Gabriel
My angel Gabriel

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 14, 2009 9:15 pm

    Prima parte din Matrix am vazut-o cred ca de vreo 8 sau 9 ori. Ochii copilei cu lingurita ma fascineaza de fiecare data, si de fiecare data dau „replay”… Nu ma pot abtine. Am senzatia sau am mai dat peste o vrajitoare… Si tu citesti in globuri de sticla?

    Inca ceva. Esti convinsa ca iti iese zborul mai frumos cu aripi imprumutate?

  2. Septembrie 15, 2009 4:56 pm

    Spoon boy: Do not try and bend the spoon. That’s impossible. Instead… only try to realize the truth.
    Neo: What truth?
    Spoon boy: There is no spoon.
    Neo: There is no spoon?
    Spoon boy: Then you’ll see, that it is not the spoon that bends, it is only yourself.

    Şi pe mine mă fascinează ochii acelui copil. Şi cred că there is no spoon. Chiar dacă nu citesc în globul de sticlă, ci în suflet de oameni. Este lectura care mi-l face mie cel mai prezent pe Dumnezeu. De când mă ştiu, încă dinainte să buchisesc alfabetul, mă atrăgea să-i privesc pe oameni. Să descifrez lumile pe care le conţin ei, vibraţiile infintezimale dintr-un gest, dintr-o tăcere, dintr-un surâs… dintr-un cuvânt menit să ascundă, nu să dezvăluie…

    Oh, aripi împrumutate… nimeni nu mi le-ar putea ataşa de omoplaţi. Dar sunt aripi de înfrăţire, sunt aripi de întâlnire, sunt aripi de răsluminare… sunt aripi care venind în întâmpinarea sufletului meu pot să ajute la îmbobocirea propriilor lui aripi.

Lasă un răspuns

