Skip to content

El aleargă-ntr-un suflet să-şi culce mândrul cap pe-al ei galeş sân

Septembrie 12, 2009

 

 

4 comentarii leave one →
  1. Septembrie 12, 2009 1:48 am

    servus…
    superbă alergare… ca de altfel toate cele ce sunt aici… recunoasteri ale frumuseţii…
    cîţi mai ştiu să faca asta?
    toate cele bune!

  2. Septembrie 30, 2009 3:32 pm

    Deea, Flavius, v-am descoperit blogurile astazi…Ce zi frumoasa!(ca muulte alte zile din acest septembrie vrajit: http://rienderien.ro/?p=597 sau http://rienderien.ro/?p=585)…

  3. Aprilie 12, 2010 10:24 pm

    Te ascult,te simt,te vad frematind,esti vis,dorinta,implinire.
    Putea-voi vreodata sa iti scriu pe masura?
    Nu cred.

  4. sebastianmihail permalink
    Ianuarie 4, 2015 1:54 am

    Teribil text! Am reascultat azi, după foarte foarte mulţi ani şi m-au trecut fiori. L-am simţit altfel cîntecul acum, faţă de adolescenţă, cînd îl cîntam la chitară…

Lasă un răspuns

