Skip to content

Aripi de adâncire

Septembrie 11, 2009

289502

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 12, 2009 1:16 am

    Te contrazic DulceDeeo! Aripile ei sunt de aparare. De fapt de refuz. Il refuza! Nu fara sa-i para rau, dar il refuza!
    Mai jos, ale lui sunt de reprimare. Se autoreprima, vazandu-se refuzat. Se ascunde dupa ce s-a expus.
    E o drama! Dar mie imi pare asa de bine ca nu te-ai culcat devreme si am gasit noutati de la tine in toiul nopti. Te pup pe/intre aripioare!

  2. Septembrie 16, 2009 4:53 am

    Sărut şi eu pe/între silabele rârrrrrrîite. Nu e o dramăăăăăăăăă, nu e, zău aşa! E o reculegere, o înseninare. Un pic nostalgică, dreptu-i, dar nu cu sfâşiere de Ana Karennina. Hai, mai priveşte o dată, Mauricia. Şi bucură-te de mii de ori :):):)

Lasă un răspuns

