Skip to content

…şi mi-ai şopti încă o dată, de parcă ai vorbi în somn…

Septembrie 2, 2009

 

2 comentarii leave one →
  1. Februarie 12, 2010 7:43 pm

    mi se pare ca am mai vazut fata asta cu par blond roscat si foarte trista.totul e vaporos ;dar iubire[dragostea]se exprima,cel mai mult prin priviri,prin brate intinse,nu pozand! ce-i cu parul acela de femeie la picioare? nu se compara cu poza de mai sus[fii femeia mea”].daca sunteti obisnuite numai cu laude,puteti sa stergeti ce am scris;in felul acesta va voi intelege mai bine…

  2. Martie 19, 2010 5:42 pm

    poate ar mai frumoasa daca n’ar fi atat de vaporoasa si de misterioasa.ce mesaj transmite unui barbat?ca numai ce se vede e de dat?

Lasă un răspuns

