Skip to content

O dorinţă mistuitoare, mai periculoasă decât atracţia fizică

Septembrie 2, 2009

Văpaia buzelor şi a limbii tale… gura mea înnebunită…

 

8 comentarii leave one →
  1. Septembrie 19, 2009 8:21 pm

    sunt operele tale, toate? ca daca da, sunt impresionat!

  2. Octombrie 4, 2009 1:27 am

    Operele mele? :):):) sunt doar cuvintele mele, nu şi fotografiile mele… Mai eşti impresionat? :):):)

  3. Februarie 12, 2010 9:00 pm

    te referi la opere literare sau fotografice?ii raspunzi lui papillon,sau mie?carnea e prea linistita pe voi iar cea de sus e rujata strident si cu ochii in intuneric.vrei sa spui ca fotografiile nu te reprezinta sau nu-s facute de tine?dar iubita mea nr 1?feromonii barbatului fac femeile sa nascoceasca fel de fel de superlative.auzi aici:”vapaia buzelor si a limbii tale…gura mea innebunita…”ma fac gelos pe innebunitele ce va realizeaza.dar nu am jaratec in gura.insa am si eu oslabiciune:imi place sa va „aud”ce ganditi ;de aceea poate,unele intrebari vi se par nepotrivite. gata!

  4. Februarie 13, 2010 3:32 am

    Cuvintele sunt mai valoroase decât fotografiile… Dar ce ştiu eu, sunt doar o femeie…

  5. blue2403 permalink
    Februarie 13, 2010 4:50 pm

    „Văpaia buzelor şi a limbii tale… gura mea înnebunită…”
    __________________
    Expresiv…
    :::::
    Asta deoarece prin scăfârlie îmu mişuna un gând. Să-ţi răspund cu o întrebare:
    „Văpaia buzelor…” ? … ăsta nu e semn de gripă?

  6. Martie 15, 2010 2:39 am

    Este mirific sa ne lasam cotropiti,

    de toate dorintele mistuitoare, pentru ca altfel n-am mai fi, decit biete frunze cazatoare, toamna, iar primavara n-ar (mai) veni.

  7. Martie 19, 2010 6:11 pm

    am zis „gata”si tot mai vin;vedeti,uneori un tablou,o fotografie pare sa-ti spuna ceva;daca o revezi peste o luna,un an,descoperi un alt mesaj.acum ,spre exemplu,tanara nud si strident rujata,pare sa se roage sa fie imbracata cu trupul,cu sufletul [unui] iubit[ului].Nu sunt de acord cu „justificarea” d-nei d.popescu:”dar ce stiu eu,sunt doar o femeie”nu cred sa fie careva dintre noi misogin.

Trackbacks

  1. Dorinţă | Dor De Dragoste

Lasă un răspuns

