Skip to content

Şapte ori doi, paişpe orgasme, e bine?

August 25, 2009

Acum un an, la început de septembrie. Încă la mare. Erau nopţi în care nu apucam să dorm, dar ce-mi păsa mie, beată de Elixi! Doar gândul că există, că mă aşteaptă în Bucureşti, că am început şi eu să-i curg în sânge îmi era de ajuns pe atunci. De câteva luni mă întreb de ce a minţit. Nimic nu îmi sună ca un răspuns complet, unul din acela eliberator, care despică instantaneu pâcla. Vorbele lui semănau atât de bine cu dragostea, cu ceea ce îmi era mie sete să se numească dragoste. Năvălnicie de inimă şi ne-ruşinare de senzualitate… Au fost oare momente în care minciuna avea şanse de a deveni adevăr? Sau poate nici măcar nu semănau a iubire cuvintele lui, poate eu sunt singura care a minţit. Care s-a minţit cu o perseverenţă sinucigaşă… Deşi ştiam, deşi ştiam, deşi ştiam… Ştiam că Elixi bea,  ştiam că cel care bea permite nopţii să-i devoreze sufletul…

deea: ce faaaaaaaci?

deea: adoratul

deea: ooooooooooooooh

elixi: iubirea mea}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{{{{{

deea: esti aici

deea: suflet

deea: sa stii ca si eu mor de dorul tau

elixi: da

deea: e din ce in ce mai arzator

deea: coplesitor

elixi: o sa te mananc

deea: din ora in ora se rascoleste

deea: te simt pretutindeni in mine

elixi: ma gandesc ca o sa treaca zero secunde intre privire si sarut

deea: adica trei nopti in nici o secunda

elixi: cam asa

deea: vorbeste-mi

elixi: pot doar sa scriu

deea: suna vocea ta in mine

deea: stiuuuuuuuuuuu

deea: vorbeste-mi in scris

elixi: te iubesc

deea: oooooooooooooh

deea: elixiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

elixi: je t’aime

elixi: I love you

deea: dragostea mea

elixi: ti amo

elixi: te quiero

deea: o ai ni

deea: asta e in chineza

elixi: szeretlek

deea: poporul vecin si prieten

deea: o sa-mi spui in toate limbile pamantului?

elixi: daca le-as sti pe toate…

deea: dragoste, dragoste, dragoste

deea: ma lesini tu pe mine

deea: nici cuvinte nu mai am

elixi: dar de limbi o sa ai parte la greu…

deea: stau ca o turturica si ma gandesc la tine

deea: esti obraznic

elixi: hihi

deea: din cale-afara

elixi: si o sa vorbesc porcos…

deea: nuuuuuuuuuuuuuuu

deea: cu imaginatie, nu porcos

elixi: da-mi buzele toate sa le sug, de exemplu…

deea: m-am inrosit

deea: pe bune

deea: si mi-am luat fata in palme…

deea: iubitul

deea: ma asteptai tu pe mine?

deea: stiai ca veneam?

deea: de departe ma simteai?

elixi: speram ca vii

deea: am facut minuni de vitejie ca sa vin

deea: iubituleeeeeeeeee

deea: de ce zvacnesc eu toata pe dinauntru?

deea: prin adancuri?

deea: prin fierbinteala umeda?

elixi: pentru ca sunt deja acolo

deea: ESTI

deea: si ce faci tu acolo?

elixi: ma contopesc

deea: ohhhhhhhhhhhhh

deea: povesteste-mi

elixi: as vrea si cu lipici, dar o sa ma abtin, ca m-ai normat…

deea: cu pupici si dulcici si sclipici de licurici

deea: si eu mooooooooooooor

deea: zambesti, ochiosule?

deea: ca doar sprancenele ti le banuiesc in lumina palida

deea: si sarutul voluptuos

elixi: sarut de eminenta cenusie in noaptea asta…

deea: oh

deea: eminentule!

deea: eminent in saruturi

deea: in dezmierdari

deea: in scrisori de dragosteeeeeeeeeeee

elixi: o sa te pun la webdezbracat cand vii acasa…

deea: oooooooooh, cum asa?

elixi: simplu, ne dezbracam si vorbim goi

elixi: adam si eva in paradis

deea: pai nu spuneai ca veneai sa ne vedem in carne si oase?

elixi: ba da

elixi: dar poate nu reusim in prima zi

deea: nuuuuuuuuuuu?

deea: atunci nu mai vin acasa

deea: raman la mare

elixi: o sa fac tot cat depinde de mine

deea: azi mi-am imaginat cum o sa-ti spal pletele

deea: si cum iti fac eu mancarica tie

deea: desi nu sunt cea mai priceputa din lume

deea: dar asa

deea: ca sa te rasfat

deea: ca pe un print fara seaman

deea: imi vin tot felul in minte

elixi: poti sa faci orice in bucatarie, dar o sa te intrerup

deea: chiar te rooooooooooooooooog

deea: bucataria mea e simbolica

deea: foarte mititica

deea: predispune la orice, numai la gatit nu

elixi: tu o sa tai paine sau altceva cu oftat si rasuflare in ceafa

deea: nu mai tai nimic

deea: renunt

deea: senina

deea: plina de o detasare olimpiana

deea: daca te apropii de mine

elixi: daramam ce incepusei pe masa?

deea: ma rasucesc spre tine

deea: si te incolacesc cu toate

deea: maini, saruturi, plete, picioare

deea: pai nici n-am masa

elixi: limbi

deea: asa de mititica e bucatariaaaaaaaa

deea: te incolacesc eu cu limbi?

elixi: amandoi

deea: amandoi

deea: iar zvacnesc in cuibush

deea: tare, tare, tare

deea: cred ca se aude si zgomotul

elixi: da-mi sa pup acolo

deea: daca pleci un pic ureche

deea: ooooooooooh

deea: iti daaaaaaaaau

deea: iubituleeeeeeeeeeee

deea: chiar nu fac poeme

deea: asta simt

deea: si nici nu stiu sa-ti descriu

elixi: limba e mai mica – n-o sa ajunga la capat, dar e fina

deea: oooooooooooh, te simt

deea: iubitul meu

elixi: scumpa mea mirare

deea: tu ma coplesesti

elixi: tu vorbesti?

deea: cum sa ma pot opri cand ai sa vii?

deea: cum o sa ma mai pot opri?

deea: trebuie sa inventezi ceva

elixi: pai.. nu poti…

deea: ca e pericol mare sa nu ma pot opri

elixi: la ce etaj stai?

deea: la 7

elixi: 7 ori 2, 14 orgasme e bine?

deea: 14 in primele 5 minute? e bine

elixi: de fatza cu vecinii

deea: fireste

elixi: hihi

deea: le facem si lor educatie sexuala

elixi: nebuna

deea: ca suntem priceputi si la pedagogie

deea: mai ales ca ei sunt la varsta pensionarii

deea: si vor fi foarte deschisi la inovatiile noastre

elixi: iti fac imagine negativa

elixi: aia de si-o punea cu un pletos pe scari…

deea: iubituuuuuuuuuuuuuuuul

deea: ridica chipul tau

deea: iti vad doar crestetul

deea: vreau sa-ti vad nasul viguros

deea: viril

deea: obraznic

deea: insistent

deea: ooooooooooooh

deea: acum am mai vazut un picut din tine

elixi: o sa-l bag si pe el acolo

deea: pai da

deea: la asta ma gandeam si eu

deea: curios cum esti

deea: zambeeeeeeeeeesti

elixi: o sa pufnesc cu el

deea: cand ne jucaaaaaaaaaam

deea: daaaaaaaaaaaaaaa

deea: o sa faci pe nemultumitul

deea: ca un lord englez

elixi: hihi

deea: te iubesc pe nevazutelea

deea: stii?

elixi: vad

elixi: si stiu

deea: hihihihihi

deea: vezi ca e pe nevazutelea… clarvazatorule

deea: iar zambeeeeeeeesti

elixi: dap

deea: ia spune-mi tu  mie

elixi: zi

deea: spune-mi

deea: de dragostea ta

deea: de cand nu ne-am auzit

deea: de cand nu ne-am mai vorbit

deea: povesteste-mi

elixi: pot sa aleg doar un cuvant?

deea: nici n-ai inceput si eu iar sunt plina de zvacniri

deea: da

elixi: D O R

deea: daaaaaaaaaaaaaaaaaaa

deea: si mie imi e un dor fara capat

elixi: si altele…

elixi: lipsa

deea: si altele….

deea: careeeeeeeeee altele?

elixi: chin

elixi: vis

deea: cum a fost in vis?

deea: ce ti-ai visat despre noi?

elixi: vis cu ochii deschisi

deea: stiu

deea: si eu la fel

elixi: scenarii

deea: cu ochii deschisi

deea: si eu la fel

elixi: cum va fi prima oara

deea: oricum deja s-au prins oamenii de prin jur ca sunt indragostita lulea

elixi: strada, bloc, scari, haine, nehaine…

deea: te-ai gandit cum va fi momentul cand deschid usa si ne vedem fata in fata prima oara?

elixi: am banuiala ca n-o sa ai parte de preludiu prima oara

elixi: sa te imbraci cu ce ai mai prost, sau deloc

deea: cu ce am mai deloc o sa ma imbrac

elixi: hihi

deea: o sa  ma imbrac frugal

deea: si nu ma dau cu ruj

elixi: nebuna mea iubita care mi-a furat inima

deea: desi un pic tot s-ar putea… asa…

deea: aaaaaaaaaaaah

deea: si tu mie

deea: furaciosule

elixi: poti da un pic

elixi: o sa dispara in secunda doi

deea: si cum o sa ne mai oprim?

deea: cand va fi sa pleci

deea: trebuie sa inventam ceva

deea: un aparat ultraperformant care sa ne opreasca totusi

elixi: uite ca mi s-a blocat imaginatia

deea: vad

elixi: nu s-a inventat inca

deea: va trebui sa ne folosim la greu vointa

deea: sa ne sugestionam cumva

deea: sa dam telefon la Politie

deea: la Salvare

elixi: sa ai grija

deea: la Pompieri

deea: la NASA

elixi: sa nu-mi dai senzatia ca ma alungi

deea: cuuuuuuuuuuuuum?

deea: ce rasfat e asta?

deea: cum zici tu asa ceva?

elixi: o sa-mi fie mie greu sa zic: trebuie sa plec

deea: si cum facem?

elixi: tu cum ai zice „trebuie sa pleci?”

deea: as zice ca tine

deea: mi-e greu sa pleci

elixi: destept raspuns

deea: sau cum ai spus in dimineata aceea

elixi: sa adaugi insa: „cand revii, iubire?”

deea: „iubirea mea cea mai draga, mi se rupe inima ca trebuie sa plec”

elixi: da, merge

deea: merge… CTC-ul e de acord

deea: elixi dragoste

elixi: crede-ma, gandesc intens la asta

deea: daaaaaaaaaaa?

deea: inteeeeeeeeeeeeeens?

deea: la fel de intens cum o sa ne iubim?

deea: cum o sa ne dorim?

elixi: vreau neaparat sa fie o noapte, nu o zi

deea: cum o sa ne rascolim?

deea: si eu iubesc noaptea

elixi: cum se rascoleau Romeo si Julieta

deea: daaaaaaaaaaaaaaa

deea: si mai spuneau si cuvinte nemuritoare de dragoste

deea: si o sa reusesti sa gasesti un motiv de lipsa de acasa o noapte?

elixi: trebuie musai sa-mi cumpar ceva de pictat, nechimic, sa am cu ce te manca, dupa ce te condimentez

deea: ooooooooooooh

deea: cu ce ma condimentezi, gurmandule?

elixi: exista oare ceva pe piata?

elixi: in afara de miere

elixi: sau fructe

deea: sirop de cirese?

deea: amare

elixi: uite o idee

deea: poti sa-mi spui Dulceata-de-cirese-amare

elixi: se poate scrie cu degetul sau limba cu sirop?

deea: se scrie, dar nu ramane

deea: se amesteca inscrisurile

deea: zapisurile

elixi: nu ramane ca dispare…

deea: dar fiorul meu nu dispare

deea: ce daca e invizibil?

elixi: se linge, adica

deea: e un mesaj catre zane

deea: ele il citesc oricum

deea: si-n vazduh

deea: si-n ape

deea: si pe pielea mea innebunita

elixi: stii cum e cand cand barbatul are senzatia ca aluneca in ape?

deea: oooooooooooh

deea: asa o sa aluneci tu in mine?

elixi: daca vei fi fleasca inseamna ca ti-a placut

deea: sunt deja fleasca

elixi: cred

deea: pot vorbi cu tine fara sa se petreaca nimic si totusi sa fiu fleasca

deea: si chiar pot vorbi cu tine fara sa facem nici unul nici un fel de aluzii erotice si eu sa fiu fleasca

deea: pur si simplu pentru ca e ceva in tine, in glas, in privire, in ce ai spus alta data si a ramas impregnat ca senzatie in mine… e ceva care declanseaza asta fara sa conteze unde ma aflu

elixi: te gandesti la mine?

deea: acum?

elixi: ziua

deea: tu ce crezi?

elixi: ca da

deea: parca mi-ai propus sa ne gandim unul la altul din ora in ora

deea: sau ai uitat?

elixi: n-am uitat

elixi: mai am 3 min, pana sa te am mental…

deea: cum faci tu din ora in ora?

deea: eu te vad in mine

deea: si pe mine in tine

deea: de fapt simt

elixi: eu ma vad in tine

deea: nemiscati

deea: strans imbratisati

elixi: doar zvacniri

deea: da

deea: care chiar sunt

deea: si se prelungesc mult dupa ce deschid ochii, chiar daca ma apuc sa scriu sau sa fac altceva

elixi: tasteaza cu dreapta

deea: acuuuuuuuuum?

elixi: si tine apasat stanga pe pantec

elixi: acolo sunt eu

deea: da

deea: esti

elixi: simti caldura?

deea: simt ca lesin

elixi: o sa lesinam amandoi prima oara

deea: si de celelalte ori

elixi: da

deea: si ma simti in tine si apoi?

deea: dupa ce trece ora exacta?

deea: te simti in mine?

elixi: vreau sa ma culc cu tine – acum inteleg toate conotatiile

deea: te simti in mine si dupa ce trece ora exacta?

elixi: eram din nastere in tine

deea: ooooooooooooooooh

deea: din nasterea ta?

elixi: ma rog, imediat dupa…

deea: cum?

deea: ce spui tu prin asta?

elixi: ca jumatate a ta

deea: asa simti?

deea: uita-te la mine

deea: sa ma conving ca nu exagerezi

deea: ca nu faci literatura

deea: ca  nu te joci

deea: sa nu te joci cu asta, te rog mult

elixi: nu credeam ca e femeie care sa ma aduca aici

deea: unde?

elixi: in halul asta de indragosteala

elixi: o sa stim fata in fata daca a fost doar o nebunie virtuala

elixi: dar asa nebun virtual n-am fost niciodata

deea: iar ti-e teama?

elixi: nu

deea: atunci?

deea: faci eforturi eroice sa fii rational?

elixi: din ce in ce mai tupeist devin

deea: cum devii din ce in ce mai tupeist?

elixi: adica fara teama

deea: foarte bine

deea: asa sa fii

deea: liber

deea: cu mine vreau sa fii liber

elixi: m-am nascut liber

deea: iubitul

elixi: tau

deea: meu

11 comentarii leave one →
  1. geold permalink
    August 25, 2009 8:46 pm

    chiar ma intrebam cind apare un nou episod al trairilor tale de amor cu tenta orgasmica. imi place cum scrii, da curs acestui imbold mai des si atentie mare atentie la ce scrii, creeaza dependenta.

    • Septembrie 11, 2009 4:08 pm

      Mulţumesc, George, şi mulţumesc din suflet, deşi cu mare întârziere. Creează dependenţă povestirea trăirilor-răvăşirilor ne-ruşinate? Sună nostim, hihihihi, hihihihiiiiiiiiiii….

  2. Septembrie 12, 2009 8:44 pm

    Superb dialogul tau din bucatarie… Am avut vreme sa fac o mica excursie pe la tine prin „casa” si am dat de aceasta postare. Inca o data, superba… Ma bucur ca te-am „aflat” si iti multumesc pentru „intromisiunile” tale in viata mea…

  3. Septembrie 19, 2009 8:32 pm

    frumos, si? are vreo finalitate? 3 copii, o familie fericita pana la adanci batranete?

    • Octombrie 4, 2009 1:33 am

      Chiar crezi că asta îmi doresc? Trei copii şi un soţ?

  4. vreausoareazi permalink
    Octombrie 4, 2009 2:54 pm

    Am trait tot ce spui tu aici! Sa-ti spun finalul? Nu, mai bine traieste clipa 😉

  5. Noiembrie 20, 2009 3:29 pm

    Foarte bun dialogul, incitant. Căt la sută din acest dialog este adevărat?

    • Noiembrie 20, 2009 3:34 pm

      Sută la sută.

  6. Ianuarie 14, 2010 3:40 pm

    nais:)

  7. Ianuarie 15, 2010 3:51 am

    Si undes celelalte 13?

    • Ianuarie 15, 2010 4:16 am

      Hopa! Calculele tale astronomice au dus la alt rezultat? Dumireşte-mă… 🙂

Lasă un răspuns

