Skip to content

Zece motive pentru care îl iubesc pe Elixi

August 13, 2009

       Pentru că habar n-am de ce.

       Pentru că are gene lungi? Nu, pentru că mă mângâie cu ochii şi cu glasul.

       Pentru că am un sentiment de intimitate nestrămutată cu el, chiar şi după cele mai teribile-penibile certuri.

        Pentru că rup din el dumicătura de fericire pe care o rupe şi el din mine.

       Pentru că atunci când sunt deasupra lui ridic privirea spre cer şi devin cea mai frumoasă femeie din lume. Iar el se ridică în mine să-mi vadă mai bine albul ochilor, să-l facă şi mai alb.

       Îmi dă ochii, îmi dă sufletul, îmi dă totul peste cap. Şi nu-i dau voie să-şi dea drumul în mine, să se risipească, şi el nici nu mai poate să-şi dea drumul de atâta iubire, deşi uneori ar vrea.

       Pentru că i-am văzut o dată sufletul de limpezime. I l-am văzut în ochi.

       Ochii mei, ochii lui, ochii noştri. Eu nu cred în sex. Cred în setea care trece prin trup dincolo de trup. Ochii mei, ochii lui, ochii noştri.

       Pentru că mă oglindesc în el atât de adânc, încât şi când mă supăr pe el, ştiu că numai pe mine ar trebui să mă supăr. Şi chiar dacă neagă atât de des şi atât de încăpăţânat ceea ce se petrece între noi, simt că ne cunoaştem unul pe celălalt până la umbra şi îngerul din noi. Şi dincolo de ele, şi dincolo de ele.

        Elixi, te iubesc.

4 comentarii leave one →
  1. August 13, 2009 4:10 pm

    Deci respecti cele zece porunci ale iubirii?!,o zi minunata 🙂

  2. August 13, 2009 4:18 pm

    Oh, frumos spus, dragă Octav… tare frumos… Mulţumesc pentru cuvintele tale întotdeauna calde. Să ai şi tu ziua plină-deplină.

  3. Martie 25, 2010 6:36 pm

    nu pot sa ma ridic cu felul de a aseza cuvintele la nivelul la care o faci tu dar tot ce pot sa spun este ca daca fiecare femeie ar sta sa vada ca si tine dragostea din toate aceste unghiuri mai mult sau mai putin ascunse in ea,totul ar fi mult mai colorat si mai pasional.imi place la nebunie felul in care il doresti si in care se rasfrange asupra sufletului tau sentimentul ca te doreste.Numai bucurii iti doresc si iubeste-te mai mult decat il iubesti pe el.Parerea mea.

  4. andrei permalink
    Octombrie 17, 2010 4:06 pm

    Da. Aşa este. Este adevărat tot ce ai scris.

Lasă un răspuns

