Skip to content

Cutremur devastator

August 13, 2009

Scriu pentru că e mai bine decât să plâng. Povestesc pentru că e mai bine decât să îngrop totul sub dărâmături. Elixi a însemnat un cutremur. Nu e primul, ci o replică devastatoare a unui cutremur multiplicat. Nu e primul, dar îmi promit să fie ultimul. Am nevoie de adevăr. Am nevoie să înţeleg. Am nevoie de această moarte ca să pot renaşte.

3 comentarii leave one →
  1. August 13, 2009 4:12 pm

    Fiecare sfarsit insemna un nou inceput,nu fi trista 🙂

  2. August 26, 2009 11:51 pm

    incredibil dar …adevarat si tot pe atit …trist !

  3. geold permalink
    August 28, 2009 8:14 am

    renastem din cenusa, chinul ne caleste si ne invata sa fim precauti

Lasă un răspuns

