Skip to content

Precum în cer

August 6, 2009

Precum in cer

9 comentarii leave one →
  1. August 6, 2009 2:03 pm

    Suuuuuuuuuuuuuuper postarea acestei imagini care reprezinta dupa mine sufletul pur al femeii indragostite ,dar ale carei sentimente trebuie respectate de partener, reprezinta femeia care se daruieste total iubirii celui pe care il iubeste, precum in cer pluteste si are semne de indoiala sa nu fie dezamagita de El. Ai har si o naturalete iesita din comun sa o pastrezi. O zi minunata 🙂
    p.s.Am rectificat in blogrool si am trecut Dulce Deea,cu stima si pretuire Tavi 🙂

  2. August 7, 2009 2:35 am

    Draga Deea, am trecut și eu pe la tine așa cum m-ai rugat, scrii foarte frumos. Ai un stil unic, îmi place foarte mult. Dacă ai timp, treci pe la mine și citește The mermaid. E un Oneshot, o poveste de dragoste pe care am scris-o. E prima de acest gen, dar sper să-ți placă.

    Cu dragoste, VanillaM.

    • DulceDeea permalink*
      August 7, 2009 7:53 am

      Lună-de-Scorţişoară, Lună-de-Vanilie,

      Mulţumesc pentru mesajul afectuos. Am citit Sirena, e o povestire la care merită să lucrezi. Are orizont, are expresivitate. Şlefuieşte-o, caută să o scuturi de epitete şi imprimă-i mai mult suspense psihologic, pentru că altfel e destul de previzibil deznodământul. Găseşte-i sirenei trăsături care dau un conflict interior, care surprind. Şi explorează teritoriile sugestiei… (am uitat ce scriitor spunea „A sugera, iată visul!”, dar spunea bine şi se referea la menirea artei – să comunice într-o formă voalată, să păstreze misterul, să îl adâncească).

      Te îmbraţişez cu cerul şi stelele 🙂

  3. geold permalink
    August 7, 2009 7:19 am

    Frumos articol, este adevarat ce se zice ca o poza face cit o mie de cuvinte, dezvoltati senzualitatea in continuare…
    George

  4. DulceDeea permalink*
    August 7, 2009 7:36 am

    Mulţumesc, George. Dă-mi, te rog, adresa de blog, să arunc şi eu o privire în sufletul tău… :):):)

  5. August 9, 2009 12:56 pm

    Scrii foarte frumos, iar poza este superba!

  6. August 9, 2009 2:11 pm

    Multumesc, Auriule! Am intrat şi eu în paginile tale, eşti sensibil, duios. Dacă fata cea iubită nu te vede pe deplin, nu deznădăjdui. Iubirea cheamă iubire (mai devreme sau mai târziu). Tot ce avem de făcut este să credem, să credem, să credem.

  7. geold permalink
    August 14, 2009 1:04 pm

    am revenit cu raspunsul, link-ul la creierul meu este http://georgeoriold.wordpress.com/ have fun!!! sa te stergi pe picioare inainte sa intri (glumesc..)

    • Septembrie 11, 2009 4:09 pm

      Mă gândeam să las deoparte încălţările… şi chiar le-am lăsat. În mintea şi în sufletul omului merită să intrăm în vârful picioarelor.

Lasă un răspuns

